duminică, 25 ianuarie 2009

Revista Taifasuri www.taifasuri.ro

In fiecare numar al celebrei reviste Taifasuri, muzica de alta data prinde contul. In ultimul numar, se ofera gratuit CD-ul cu Formatia Generic si Dan Cotoi cu noul album Fabrica de Hituri.

Daca totusi ati pierdut un numar al revistei cu albumul preferat, puteti suna la telefon 021.2553310 sau putei accesa www.taifasuri.ro

ARHIVA ALBUME MUZICALE

Dan Spătaru – „O voce de aur”

1. Drumurile noastre
2. În rândul patru
3. Măicuţă, îţi mulţumesc
4. Nici o lacrimă
5. Nu vreau să plângi
6. Prietene
7. Ţărăncuţă, ţărăncuţă
8. Te-aşteaptă un om
9. Trecea fanfara militară
10. Vin` la noi, la Medgidia
11. Ai trecut iar pe strada mea
12. Ce e cu tine?
13. Cine sunt eu?
14. Mi-a spus inima aseară
15. Nu m-am gândit la despărţire
16. Nu-i târziu
17. Vorbeşte lumea că-s ştrengar
Ghiţă Munteanu – „Of, cât l-am iubit pe tata”

1. Stau pe prispa casei mele
2. Ceva Doamne-ai încurcat
3. Grei sunt anii bătrâneţii
4. Lângă drum la o răscruce
5. Mama
6. Te ţii mândru, măi bogate
7. Mă gândeam la al meu sat
8. Un prieten aveam şi eu
9. Of, cât l-am iubit pe tata
10. Azi când şi le mulţumesc celor pe care-i iubesc
11. Ochii tăi
12. Oriunde ar fi
13. La mulţi ani, iubita mea
14. Până mâine mai e timp
15. Dac-aş putea să te întorc
16. Ai încredere în mine
Benone Sinulescu – „Best of”

1. Cât e Siriul mare
2. Radu mamii, Radule
3. La Lenuţa sub cerdac
4. Din câţi fraţi suntem pe lume
5. Mână caii, vizitiu
6. Ionică
7. Militar, milităraş
8. De-aş avea şi eu o căruţă
9. Când îmi înfrunzeşte nucul
10. Un bujor şi-o garofiţă
11. Hai, căluţul meu
12. Trenule, vagon de blană
13. Crâşmăriţă din Buzău
14. La căsuţa cu pridvor
15. La margine de sat
16. Pentru tine, măi, Ileană
17. Mamă, când văd alţii flăcăi
18. Când eram în satul meu
19. M-aşteaptă trenul
20. Mult mi-e dragă primăvara
21. Bate vântul în valul mari
22. Pe poteca de la moară
23. Lume, dragă lume
Corina Chiriac – „Strada speranţei”

1. Opriţi timpul
2. Uită nostalgia
3. Permiteţi
4. Nu mă uita de tot
5. Ne cunoaştem din vedere
6. Mama, doar mama
7. Nu ştiu cine ţi-a spus
8. Pentru tot ce a fost
9. Trec şi nu ne pare rău
10. Îţi mulţumesc
11. Ce mică e vacanţa mare
12. clipă de sinceritate
13. Inimă nebună
14. Drumul spre tine
15. Uneori suntem toţi copii
16. Gara de Nord
17. Care dintre noi oare?
18. Am visat odată
19. Strada Speranţei
20. Noapte bună, pe mâine
Mădălina Manole – „Fată dragă”

1. Fată dragă
2. Da, te iubesc!
3. Vino, dragostea mea!
4. Vreau să te uit
5. Ei, şi ce!
6. Fără dragostea ta
7. Când dansez cu tine
8. Rock-ul iubirii
9. Te-am văzut, mi-ai plăcut
10. Dragoste de foc
11. Stai lângă mine, mamă
12. Aş da orice
13. Tu n-ai avut curaj
14. Omul sufletului meu
15. Un dans
Cornelia Catanga – „Best of”

1. Astă seară vreau să beau
2. Tinereţe, ţine-mă!
3. Eu pe mulţi am ajutat
4. Alexandru-mi este mângâiere
5. Of, ce soartă blestemată!
6. Pe drumul mănăstiresc
7. Hora (instrumental – Alex Pădureanu)
8. Instrumental (acordeon – Cornelia Catanga)
9. Mă-ntrebă nevasta mea
10. Colind (Aurel şi Alex Pădureanu)
11. Plâng de răsună casa
12. Mai spune-mi că nu m-ai uitat
13. Viaţa e frumoasă
14. Dă-le, Doamne, la duşmani
15. Am crezut prea mult în tine
16. Nu pot trăi fără tine
17. Alexa-i averea mea
18. Duşmanii ce-i am pe lume
Ion Dolănescu – „Am cântat şi-o să mai cânt”

1. Am cântat şi-o să mai cânt
2. Ion
3. Ies în drum şi mă uit lung
4. Balada lui Radu Anghel
5. Radu mamii, Radule
6. Mai demult când eram copilaş
7. Magdalena
8. Bălălău, băiatul mamii
9. Şi de când n-am fost haiduc
10. Ies afar`, mă bate vântul
11. Fir-ai, omule, să fii
12. Spune, spune, pui de corb
13. După noapte vine zi
14. Sanie cu zurgălăi
15. Mama
16. Dă-o-n foc de băutură
17. Şatra şade lângă foc
18. Dacă zic că eşti frumoasă
19. Jeano, jeano
20. Cine-a fost odată-n Gorj
21. Îmi aduc aminte bine
22. Dacă m-aş mai naşte o dată
Tinu Vereşezan – „Supărat sunt, Doamne, supărat”

1. Prietenie, prietenie
2. Muguraş de primăvară
3. Astăzi mă însor
4. Frunzuliţă verde de alun
5. Se miră lumea de mine
6. Pe mine mă cheamă Ion
7. Mândră floare trandafir
8. Bate fieru` până ţine
9. Luceafăr scump
10. Tu mă ridici, tu mă cobori
11. Tu m-ai dus în pragul disperării
12. femeie m-a înnebunit
13. Maria, Maria
14. Supărat sunt, Doamne, supărat
Fuego – „Mama”

1. Cântec de leagăn
2. Pe drumul alb, pe drumul verde
3. Copil din flori
4. Primul cer, măicuţă
5. Mama în casa noastră
6. Mi-e dor de tine, mamă
7. Nu mai e măicuţa
8. Mai plouă sus în ceruri
9. Casa mea
10. Frumoaso, tu, floarea mea albastră
11. În limba ta, ţi-e dor de mamă
12. Ţi-am adus un măr
Stela Popescu – „Mai fii frumoasă”

1. mască râde, o mască plânge
2. Femeia Spartacus
3. Femeile plinuţe
4. Femeia orchestră
5. Aşa e viaţa, sucită
6. Ionică
7. Marcelică
8. Să nu ne mai certăm
9. Luţa
10. Bărbate, nu mai bea
11. Mai fii frumoasă
12. Chirurgia estetică
13. Moda
Maria Dragomiroiu – „Cântecul şi dragostea”

1. Cântecul şi dragostea
2. Oameni buni şi lume bună
3. Hai, cântaţi, dansaţi cu mine!
4. Gânduri triste şi amare
5. Mi-a adus ieri o fetiţă
6. Boala dragostei de viaţă
7. Picături de untdelemn
8. Singur prin străini
9. Când ne-o fi mai rău
10. Astă seară stăm aici
11. Foaie verde măr domnesc
12. Neică, mi-ai căzut cu tronc
13. Tic-tac, tic-tac
14. Cine de dragoste zace
15. Poftiţi la masă, oameni buni
16. Tinereţe, colţ de Rai
Savoy – „Remember”

1. Balada şoferului
2. Întâia noastră noapte
3. Apa trece, pietrele rămân
4. Hai, murgule!
5. N-ai să poţi uita
6. Un om simplu
7. Povestea lui Păcală
8. Fă-mă Doamne-o lacrimă!
9. Cântec fără tine
10. Aruncai şeaua pe murgul
11. Primăvara
12. Focul vânat
13. Doamne, uite ce-am făcut
14. Tropotita maramureşeană
15. Dacă m-ai asculta
16. Balada izvorului
17. Cântec haiducesc
18. Fascinatorul
19. Cântec de nuntă din Oaş
„Puşca şi cureaua lată”

1. Mihai Mariş – Puşca şi cureaua lată
2. Etno Star – Jaga, Jaga
3. Etno Star – Nu-i pământ ca şi Ardealul
4. Fuego – Ca românul
5. Ghiţă Munteanu – Bea finul şi cu nănaşul
6. Robă – Ciorba de burtă
7. Tinu Vereşezan – Supărat, supărat
8. Marina – De-ar fi lumea cum vreau eu
9. Mirabela Dauer – Aşa-i viaţa
10. Irina Loghin – Ce mai faci, dragă vecină?
11. Mioara Velciu – Ce-ar fi lumea fără cântec?
12. Mariana Edulescu – Inimioară, copil mic
13. Veta Biriş – La joc îmi place să joc
14. Mihai Mariş – Joc de doi
15. Ghiţă Munteanu – Tu, muiere, adă vinul
16. Irina Loghin – Cazacioc
17. Fuego – La mulţi ani cu sănătate
18. Tinu Vereşezan – Mândră floare trandafir
19. Mariana Edulescu – Doamne, ce-au trecut anii
Gheorghe Gheorghiu – „Unde dragoste nu e, nimic nu e”

1. Unde dragoste nu e
2. De va veni o zi
3. Amintiri
4. Eşti un gând
5. Bun rămas
6. Toate se repetă
7. Ochii tăi seara
8. Ultima vară
9. Voi pleca
10. Mama
11. Ţine aproape
12. Mult noroc
Puiu Codreanu & Văru Săndel – „În viaţă am plecat de jos”

1. În viaţă am plecat de jos
2. Jipu
3. Faină-i viaţa, haidă-ţi s-o trăim
4. Beţivanul
5. Nouă la bărbaţi ne place
6. Zgârcitu`
7. Tăticuţu` meu
8. Leneşul
9. Mă-mbie lumea cu bani
10. Rozica
11. Nimeni nu-i ca mine, aşa fericit
12. Vecina
13. Cine pleacă prin străini
14. Jelosu`
15. Cât îi Banatu` şi Ardealu`
16. Bani împrumut
Ducu Bertzi – „Când s-o-mpărţit norocu`”

1. Izza
2. Mândra mea
3. Când s-o-mpărţit norocu`
4. Dragu-mi-i veselia
5. Învârtita lui Mihai
6. Io-s fecior de moroşan
7. Fata bătrână
8. Cât-îi Maramureşu`
9. Cântec bătrânesc
10. Auzit-am
11. La cosit
12. De nuntă
13. Inima me
14. Aşa beau oamenii-buni
15. Omul pădurii
Marina – „De-ar fi lumea cum vreau eu”

1. De-ar fi lumea cum vreau eu
2. Omul când e necăjit
3. Ascultă, omule, bine!
4. La birtuţu` nost` din sat
5. Ţucă-mă, bade Ilie
6. `geaba sunt copil sărac
7. Badea meu este gelos
8. Rău ca omu-i nu-i niciunu`
9. Naşule, ce voios eşti
10. Mai vino seara pe la noi, Ionele dragă
11. Mai ţii minte, măi dragă Mărie?
12. Ionel, Ionelule
13. Ieftineşte, Doamne, băutura
14. Doamne, la duşmanii mei
15. De la cramă acuma vin
16. Dar-ar naiba-n tine, dragoste
17. Birtăşiţa
Liviu Vasilică – „Hai, hai, cu trăsioara”

1. Dar de la inima mea
2. Sui la deal, cobor la vale
3. Pe la noi, pe Teleorman
4. Codrule cu frunză multă
5. Am pus şaua sus pe cal
6. Dă, mama, din cui oglinda
7. Fir-ai tu să fii de murg
8. Uite lunca îmboboceşte
9. Sus pe culmea dealului
10. Cântă cobza şi răsună
11. Patru boi suciţi în coarne
12. Aş muri, da` nu acuma
13. Mărine, la nunta ta
14. Hai, hai, cu trăsioara
Vasile Şeicaru – „Best of”

1. Aruncarea în valuri
2. Fără tine
3. Dacă ninge, vei găsi
4. Circul
5. Îmbrăţişarea mării
6. Imposibila nuntă
7. Actorul
8. Antiprimăvara
9. Dragostea, destin străvechi
10. Iluzia
11. Romanţă între două trenuri
12. Noapte fără anotimp
13. Rânduri pentru Moş Crăciun
14. Tango retoric
15. Ninsorile din gări
16. La adio
17. Citeşte numai la final
Nicu Paleru – „Eu beau vinu` cu borcanu`”

1. Eu beau vinu` cu borcanu`
2. Am pus vie 5 pogoane
3. Umplui cana cu răchie
4. Cetăţeanul turmentat
5. Mă petrec cu prietenii la mine-n curte
6. Dă, Doamne, pe şanţuri vin
7. Bag borcanu-n butoi
8. Duşmanii, arză-i focu`
9. Beau când lumea doarme, eu cu mine
10. Curăţăm cazanele
11. Bani la mândre nu mai dau
12. Vecine Costică
13. Sunt mai păcătos ca dracu`
14. Sus paharul, sus!
Angela Rusu – „Best of”

1. Lumea-i plină de bărbaţi
2. Doi ochi negri
3. Pe valea Someşului
4. S-a dus badea, nu mai vine
5. Cât pe lume o duc bine
6. Azi îi bine, mâine-i rău
7. Viaţa curge ca o apă
8. Tăte şogoriţele
9. Mă vorbesc duşmanii mei
10. Şi-am venit la oameni buni
11. Omule, cât timp trăieşti
12. Azi petrec şi o duc bine
13. Femeia e ca şi vinul
14. Păhăruţ fără glas
15. Viaţa, apă curgătoare
16. Aşa e viaţa
Angela Similea – „Nostalgie”

1. Îngăduie-i iubirii
2. Vis vegetal
3. Recheamă-mă şi-am să revin
4. Eu cu cine-mi joc iubirea?
5. Îmi pare rău de fiecare clipă
6. Declaraţie
7. Am legat copacii la ochi
8. Gheorghe, Gheorghe
9. Să fiu o floare
10. Balada iubirilor deschise
11. De dragul tău
12. O lacrimă
13. Nostalgie
14. Grăbeşte-te şi vino...

5 comentarii:

  1. nicu paleru,daca s-ar putea (mult mai mult)

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari domnului nicu paleru

    RăspundețiȘtergere
  3. ANYSIA FANA NICU PALERU7 decembrie 2009 la 10:45

    cel mai mare kantaretz d mz d petrecere si nu numai,Nicu Paleru,vedeta nr 1 k voce si prezentza!mai rar k el,e o mare frumusetze si finetze!tot respektul pt ceea c face si mult succes in kontinuare!fana nr 1 din Giurgiu.:*:X

    RăspundețiȘtergere
  4. buna seara! in primul rand vreau sa il felicit pe Nicu Paleru si pe Emila Ghinescu. sunt 2 cantareti de exceptie cu o voce de aur. cand iti canta ei uiti de toate si nu poti sa nu te abti sa joci macar o hora! va pup si aveti tot respectul meu

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicu Paleru si Emilia Ghinescu sunt doi oameni de aur. Multa sanatate si fericire pt a ne mai canta inca o mie de an. Va salut cu stima si respect

    RăspundețiȘtergere